2.
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებს გავუღვივოთ სამშობლოს სამშობლოს სიყვარული, გაიგონ დამოუკიდებლობის აღდგენის
მნიშვნელობა, უკეთ გაეცნონ დამოუკიდებლობისათვის მებრძოლ გმირთა თავგანწირვას.
3.
პროექტის აქტუალობა: ისტორიული მოვლენის შესწავლა, მოკვლევა,
ანალიზი, შეფასება,ისტორიისადმი სიყვარულის გაღვივება.
4.
პროექტის
მიზნები: ინფორმაციის გააზრების , მოწესრიგების, კვლევის და ძიების უნარის განვითარება.
მონაცებთა ბაზის შექმნა გამოფენა, პრეზენტაციის სახით.
5.
მონაწილეთა
ასაკი:14-15 წელი.
6.
ვადები:6
დღე.
7.
მოსალოდნელი
შედეგები: მოსწავლეთა ინტერესის გაღვივებაისტორიის საგნის მიმართ. მსჯელობის, ანალიზის,
დასკვნების გამოტანის, მოპოვებული ინფორმაციის რეალიზაციის უნარის განვითარება.
8.
რესურსები:
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, სასკოლო ბიბლიოთეკა, ფანქრები, ფურცლები.
9.
პროექტის
მსვლელობა:
აქტივობა
პირველი; პროექტის თემის შერჩევა, კითხვების ჩამოყალიბება.
აქტივობა
მეორე: პროექტის ჯგუფების შექმნა.
აქტივობა
მესამე; სამუშაო გეგმის შედგენა და სამუშაოს განაწილება ინტერესისა
და შესაძლებლობების მიხედვით.
აქტივობა მეოთხე;
პროექტის ხელმძღვანელის არჩევა.
აქტიობა
მეხუთე: პრეზენტაცია და პროექტის შეფასება.
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
მიზანი
|
ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე
ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილია
|
ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული
|
გააზრებულია, თანმიმდევრულია, ზოგი
გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული, ლოგიკურია
გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე.
|
შინაარსის კორექტურობა
|
ხშირად გვხვდება
შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია
|
ძირითადად კორექტულია
|
მთლიანად კორექტულია
|
ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავია
|
ენობრივად გამართულია, მცირე
შეცდომებით
|
ენობრივად გამართულია
|
კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა
დაგეგმილი
|
კვლევა კარგადაა
დაგეგმილი, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა კარგადაა
დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო დაანალიზი სიღრმისეულია
|
თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები
ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა
|
თვალსაჩინოებების
კავშირი შინაარსთან ნათელია, მაგრამ ერთფეროვანია
|
მრავალფეროვანია,
შინაარსის შესატყვისი
|
შემოქმედებითობა
|
მცირე შემოქმედებითი
ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს
ჯგუფის ორიგინალური აზრები რაც ეხმარება
პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის
ორიგინალობა , სიახლე და თავისებური ხედვა
|
კავშირი საგანთან
|
არ ჩანს კავშირი
საგნებთან
|
მოსაზრება დაკავშირებულია
ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
|
ხდება მთავარი
მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
|
დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული
დასკვნები
|
დასკვნები ჩამოყალიბებულია
კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
|
დასკვნები არის
ორიგინალური, იგრძნობა ლოგიკური კავშირი კვლებასთან
|
პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ
არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა
|
ბუნდოვნად აყალიბებს
პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
ნათლად ჩამოყალიბებული
აქვს პროექტის არსი, მკაფიოა მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს
და პასუხობს ყველა კითხვას
|
10.
საგანთა/საგნობრივ
ჯგუფთან /ეროვნულ სასწავლო გეგბასთან კავშირი: ისტორია- საზოგადოებოებრივი მეცნიერებები
მეცხრე კლასი.
შედეგი
თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე :
წარმუადგენს
მოძიებულ დოკუმენტურ და ისტორიულ მასალებს.
ჩამოთვლის
და ახასიათებს თავისუფლებისათვის მებრძოლ გმირებს. გამოთქვამს მოსაზრებებს საკოთხის
გარშემო.
11.
პროექტის ხელმძღვანელი: ქეთევან სიხარულიძე.
No comments:
Post a Comment